poniedziałek, 25 października 2010

Bardzo miła niespodzianka

spotkała mnie wczoraj: mój blog dostał WYRÓŻNIENIE!, pierwsze w jego krótkim istnieniu, więc tym bardziej sprawiło mi ono wiele radości (choć wydaje mi się, że dostałam je raczej NA zachętę, niż ZA osiągnięcia ;-))
Tą przemiłą osobą, która obdarowała mnie tak energetycznym i delikatnym jednocześnie kwiatem, jest Kerry-Marta z blogu Pod Martulinowym Niebem ;-) 

Jest wiele blogów, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie. Te, które istnieją już długo i wzbudzają entuzjazm i takie, które okryłam niedawno, mające w sobie coś wyjątkowego... zazwyczaj wyjątkowe osoby, których duszy są zwierciadłem.
Jednakowoż, albo ich właścicielki nie są entuzjastkami wyróżnień, albo ktoś mnie ubiegł i właśnie tym wyróżnieniem zostały obdarowane ;-)
Tak więc, po przespaniu się z problemem, podjęłam decyzję, że nie będę przesyłać wyróżnienia... ale dam wyraz swojemu uznaniu w komentarzach. 

Mam nadzieję, że mi Marta wybaczy... ;-)

3 komentarze:

  1. Ja bym Ci jeszcze przyznała jedną nagrodę:

    Pierwsze miejsce w kategorii "najlepsza Inkwizycja"!

    Widząc rozwój bloga orzekam, że jeszcze dużo wyróżnień przed Tobą i blogiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, ze wybaczam ;-) Bardzo ładnie to napisałaś. I sprostowanie: to wyróznienie jest za zasługi!!! Mimo iz krótko prowadzisz bloga to odczuwam na twym blogu atmosferę jaką lubię, po prostu takie wewnetrze przeczucie, odczucie a ja juz taka jestem, ze muszę mu wierzyć ;-) bo po pierwsze robisz piekne zdjęcia, tworzysz piekne rzeczy, kochasz zwierzęta i z tego co widzę jesteś bardzo rodzinna ... czy to mało? Pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Thrimo - Czy "najlepsza Inkwizycja" to "niewydajna Inkwizycja"? może właściwsza byłaby "najczulsza"? ;-)
    Kerry-Marto - dziękuję... za zaufanie. I za Twoją cudną wrażliwość ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz ;) Moderuję tylko te do starszych postów, aby mi nie umknęły.
Okazało się, że i tak umknęły... ale dobrzy ludzie przypomnieli mi o moich obowiązkach :)